Busy, busy day

Har inte haft tid och skriva idag, har knappt varit hemma nå. Jobbade till klockan kvart över 2, sedan cyklade jag till mattias jobb och hängde där i nästan 2h tror jag.. hehe! Vid halv 5, när sua kom med bussen, åkte jag in till stan och mötte upp henne. Vi drog hem till mig så jag fick käka och sedan tillbaka till stan för att köpa pdol-biljetter och för att träffa elin och tina för en fika. Var ruggit mysigt och vi skrattade som bara den. Har alltid så kul med flickorna mina.

Har nyss kommit hem och duschat. Ska nu lägga mig och se en film eller nåt innan jag sover. Upp imorgon igen!.

Sov gott! <33

 

 


Kommentarer
Postat av: Marielle

Tävlingen om nagellacket är avlutad! Se vem som vann på min blogg =D kram

2010-07-28 @ 23:54:04
URL: http://mariellep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0