Jobbigt värre...

Blev aldrig att jag tog cykeln till jobbet idag. Precis när jag började cykla kände jag hur det började dugga, så bestämde mig för att se om de gick en buss, för isf skulle jag ta den. Så parkerade cykeln i stan och såg att 1:an skulle precis gå, så sprang till den. När jag sedan var framme på örnästet började det spöregna och åska så in i *piiiip*! Tur att jag inte cyklade, då hade jag väl blivit träffad av blixten eller nåt...

 

Det var ju typ första "arbetsdagen" idag. Var jävligt chill, lite tråkigt kanske. Men var ändå helt okej. Kommer nog dock hinna bli less som bara den, efter 3 veckor av samma sak. Men pengar är pengar och pengar är nåt jag verkligen behöver!

När det var dags för de äldre att äta lunch, vart det över lite plättar, så jag fick ta de. Hade därför bara 15min lunch och slutade då istället 14.15, istället för 15.00. Tog bussen till mattias jobb när jag slutat och stod där och surra ett tag. 

Nu har jag just ätit och ska snart ta och slänga mig i min sköna säng och slå på en bra film. Känner mig helt död!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0