Meningslöst inlägg..

Känner att jag vill blogga om nånting, men vad ? . Bea har försökt hjälpa mig, men det var inte riktigt det jag "letade efter" så att säga. Men jag har faktiskt en liten fundering, undra om tomten verkligen finns ?.. Vore rätt tufft ändå. En stor, tjock och skäggig gubbe som åker släde med sina flygande renar, som hoppar ner i skorstenar och ger julklappar till alla snälla barnen. Hmm.. det kanske är därför jag och min bror aldrig fått nå julklappar av han.. Tåls att tänka på faktiskt.

Men fan vad deprimerande detta inlägg blev. Nu ska vi inte tänka på julen, när sommaren är här och ens liv äntligen har börjat.

Aja, ska ta och göra mig redo för ett besök hos farmor och farfar nu. Skriver mer sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0