The day

Nu har sua åkt hem och jag ska strax äta. Det tog ca 20min att cykla från jobbet och hem. Dit vägen tog lite längre för att vi åkte vilse osv. Men hittade till slut, så nu har jag koll till på måndag.. Suck!

När vi äntligen hittade stället, så gick vi till coop på örnäset och köpte en supergod-kladdig-chokladig-bakelse sedan när vi ätit den, cyklade vi tillbaka till stan. Då gick vi ner till udden en stund och kollade på folk. Sedan dess har det inte hänt så mkt. Som sagt så ska jag snart äta och sedan göra mig i ordning för att åka till sua på födelsedagsfika.


- La playa 23/7


Kommentarer
Postat av: alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

sv: tack finis :D

2010-07-23 @ 17:24:03
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0