Torsdag 8/7

Kvällen spenderades med elin och sua. Mötte upp tjejerna i stan. Vi gick först till ica och köpte lite fika, sedan vidare till stadsparken där vi satt och chillade. Blev inte där så länge, myggen började inkräkta så vi gick hem till mig och glodde lite tv och planerade för morgondagens middag. När elin sedan åkt hem, gick jag och sua ut en sväng. Vi gick ner till udden, statiol och delade på en godis påse och sedan till bussen för att "släppa av" sua där. Har varit en riktigt trevlig kväll.

Nu ska jag gå och lägga mig, är sjukt trött. Har bestämt att imorgon ska jag banne mig sova ut ordentligt! Sedan blir det mys med brudarna. Sovgott ♥


Kommentarer
Postat av: susanne

Jag skulle också sova ut ordentligt idag. Sen kom pappa och väckte mig 9.30....JAG ÄR TRÖTT....

2010-07-09 @ 14:12:21
URL: http://suua.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0