A little music for all the bakers out there!

Då var stan avklarad, nu ska jag strax sätta igång med lite bakning. Skulle ha bakat vaniljbullar, men hittade inte det receptet jag brukar använda mig av, så får ta det en annan dag. Blir dock att baka en kladdkaka istället.. Mums! Hade tänkt prova en ny variant idag. Vi får hoppas på succé (y)

Lite musik medans jag bakar..

* Ke$ha – Blind

* Kevin Rudolf – I Made It (Cash Money Heroes)

* Kings Of Leon – Sex On Fire

* Lazee feat. Apollo Drive – Calling Out

* Skaburbian Collective – Whaea

Enjoy!




Kommentarer
Postat av: Arnevilma

A exceptional happy site!

2011-01-14 @ 12:45:04
URL: http://arnevilma.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0