Kliar i fingrarna..

Idag har vi varit och badat i havet. Eller jag har badat.. ingen annan ville, så fick göra det själv. Var faktiskt riktigt skönt i vattnet. Tog två dopp. Annars idag har vi väl inte gjort så mycket. Jag har varit ute och promenerat lite, typ gått vilse.. Hehe! Annars bara tagit det lugnt.

Imorgon ska vi åka in till Malmö för att shoppa. Är så himla köpsugen nu så det är inte saaant. Känner att jag verkligen måste få spendera lite pengar. Och då menar jag mammas pengar!

 

Har inte så mycket mer att berätta just nu, ska strax gå och lägga mig.
Vi hörs när vi hörs! pussgodnatt<3


Kommentarer
Postat av: caroline

bra blogg!

2010-06-22 @ 16:09:55
URL: http://carolineklund.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0