My day off

Ja då var man ledig idag då. Känns grymt skönt. Har just duschat, och ska snart ta och göra mig i ordning. Ska möta upp sua på skolan och gå och käka lunch, sedan blir det en runda på stan med elin. Annars idag har jag väl inte nå dessto mer planer. Skulle väl behöva städa i mitt rum innan vi åker till stugan. Men det får bli senare isf (a) 

Hade tänkt kliva upp halv 9 idag, men tur som man har så är det en pigg-jävel där ute som ska börja klipa gräset typ 10 i 8 och jag kunde inte somna om sen, suck..

Men nu ska jag vrida upp musiken och hoppas man inte väcker någon, moahaha!

* Juanes – A Dios Le Pido - svängig låt från spanska lektionen igår, hehe.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0