Onsdag 2/6

Gud vad jobbigt.. det känns som torsdag idag, inte bra! Får hoppas att hjärnan snappar upp snart att det faktiskt bara är onsdag.

Har just kommit ur duschen. Väntar på att sua ska höra av sig så jag vet om vi ska gå tidigare till skolan och käka lunch. Sedan är det spanska och efter det blir det glida en sväng på stan. Var igår också men hann bara kolla på en present åt bror min då. Så idag tänkte jag kolla åt mig själv.. hehe. Måste även köpa brännskivor så jag kan ladda upp med musik till när vi ska till stugan på lördag.

Men nu blir det lite frukost sedan göra mig redo för skolan. Ha en bra dag!

* Travie McCoy – Billionaire - Feat. Bruno Mars


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0