Sleepy ?

Hade nk-lektion klockan 09.55 imorse. Det enda vi gjorde var att skriva nån utvärdering. Hela lektionen varade typ i 20min. Vi fick sedan veta att vi inte skulle ha nån samhälls efter idrotten så det blev att vi åt lunch och sedan drog vi hem. Vi skippade helt enkelt idrotten, vilket typ hela klassen gjorde. Bestämde mig för att följa med sua till gammelstad. Vi gick först förbi på gamla skolan, Stadsöskolan. Var lite konstigt att vara där, kändes sjukt litet och man kände sig inte som hemma där längre. Sua hämta nån film från hennes gamla franska lärare och sedan hälsade vi på några lärare. Men kändes rätt skönt när det var dags att gå. Eleverna där typ stirrade ut en.

Hemma hos sua sedan, kollade vi på filmen och sedan gick vi till hennes rum. Jag la mig i hennes säng och hon i fåtöljen, var så himla trötta. Sedan när hennes pappa åkt till jobbet gick vi istället till deras vardagsrum och la sig i varsin soffkant. Slutade med att vi somnade. Blev jätte chokad när mamma sedan ringde för att hämta mig och klockan redan var halv 5.

Har just kommit hem från storheden. Mormor letade en ny jacka. Jag träffade elin där, så stod och pratade med henne mesta delen.

Nu ska jag snart krypa ner i ett varmt bad och sedan blir det nog bara vara hemma och mysa. Imorgon är sista skoldagen för min del!! Hihi...

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0