SOMMARLOV!!

Jaha då var det äntligen sommarlov. Sista skoldagen (idag) började klockan 08.15 med lite fika tillsammans med klassen. Vi fick även igen samhälls betygen, vart väldigt glad över de. Sedan när vi suttit där till 10 drog jag, isa, linda, adam, thomas, elin, sua och jacob till stan. Vi gick först till kulturenshus och satt där till halv 12, då bestämde vi oss för att gå och käka lunch på bantai. Så splittrades ex-SP1D (kommande SP2D)
Känns helt sjukt att man redan gått ut 1:an. Känns fan som igår när man gick ut 9:an...

Just nu sitter jag hemma och väntar på att mamma ska sluta så hon kan komma hem och ge mig min avslutningspresent. Är väldigt nyfiken vad det kan vara... Efter middagen blir det åka till bror och gratta honom. Han fyller 22år idag. Då blir de tårta i massor, hoppas jag.

Nä nu blire en powernap innan det maten. Ha det bra! <3


-9A´s skolavslutning, ett år sedan...

 


Kommentarer
Postat av: fije

Vi fick sommarlov i lördags! :)

2010-06-08 @ 16:34:18
URL: http://fijesphoto.blogg.se/
Postat av: sara

powernap är så jävla skönt !

2010-06-08 @ 16:43:45
URL: http://tipik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0