Tältning 10-11/6

Har kommit hem för inte så länge sen. Igår var det mycket roligt. Jag och sua åkte till elin vid halv 8. Vi satte upp tältet, vilket jag är jävligt stolta över oss att vi klarade av. Sedan begav vi oss in till stan för att hyra film och köpa lite chirre. Vi gick hem till mig lämnade grejorna och gick ner till udden, efter mycket om och men från en viss elin ;) Var typ bara poliser där så stannade typ 10min. Vi gick hem till mig, hämtade grejerna och sedan körde morsan oss tillbaka till gammelstad. Vi såg filmen och sedan gick vi ut till tältet för att sova. Var riktigt skönt att tälta, kändes väldigt "friluftsaktigt". Elin väckte oss imorse halv 9. Vi gick in till henne och slängde ihop nå mackor och en bit kladdkaka till frukost. Tog sedan bussen till stan vid 11-12.

Var fullt med folk på stan. Kanske inte så konstigt eftersom att idag tar folk studenten. Stötte iaf på mamma, mia och mattias så stod med de ett tag och kollade när bilarna med alla stundenter körde förbi. Fan vad jag längtar tills man själv tar studenten. Verkar så jävla kul, förutom att gå ut skolan då förstås... Fick t.o.m en ros från någon på en av lastbilarna.

Bestämde mig sedan för att gå hem, men tur som man har så måste man ju gå igenom skolorna när man ska hem så höll på att inte kunna ta mig hem eftersom att det var smockat med folk överallt.

Nu ska jag vila lite sedan göra mig i ordning för ikväll!












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0