BUUU!

Imorgon ska det komma nån gubbe och hämta alla våra dörrar. Fatta hemskt! Mamma har nämligen bestämt att vi ska byta till vita dörrar (har träfärgade nu) och det innebär att vi kommer vara utan dörrar i typ nån vecka, FYFAN! Och ja, med alla dörrar menar jag även toadörren... Jag kommer typ inte kunna sova om nätterna, måste alltid sova med stängd dörr. Men nu kommer jag inte ha nån dörr och då kommer grudgen i förrådet komma och äta upp mig.. :O

Hade tänkt lägga in en bild på the grudge, men insåg att jag aldrig kommer kunna sova inatt då, så tror jag låter bli.

Nu blir det iaf film och popcorn! ;D yaay! <3


Kommentarer
Postat av: Beatrice Jönsson

Stackars dig, The Grudge är inte rolig att ha efter sig, hon fanns ju i taket på stadsöskolan också! ;)

2010-03-16 @ 07:00:28
URL: http://beaochvarga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0