Funny bunny

Hade ingen nk-lektion idag, så fick ha 3h hål ist. Tur att man har roliga kompisar att samtala med, så tiden går fort. Hehe! Hade iaf spanska sen, vilket också var en lustig lektion. Bra räddning där på slutet isa ;p

Efter skolan var jag på stan med sua en sväng, vi träffade även tina. När de åkte hem, gick jag förbi på mammas jobb och väntade på att hon skulle sluta. Väl hemma, ringde jag sua och vi pratade igenom dagen som gått :p Nu sitter jag och väntar på att hon ska svara på mitt sms, sen kanske jag tar och beger mig mot gammelstad och chillar. Måste även plugga spanska ikväll.. (A)

Men nu ska jag göra mig redo. CIAO!


 -linda, isa och sua (lite suddig, men wtf!)



Kommentarer
Postat av: mr B

fråga min pappa

2010-03-11 @ 20:30:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0