GodMorgon!

Har vaknat för en stund sen. Var egentligen inte meningen att jag skulle sova såhär länge, skulle träna till samhällsprovet vi har senare idag och som jag inte kan nästan nånting av :O Nåja sitter iaf nu och läser igenom lite snabbt mendans jag käkar frukost. Börjar inte förrän klockan 09.50, så ska göra mig i ordning snabbt och sedan plugga lite till. Blir nog dunka lite musik, har en tendens att speeda upp farten lite då.

Annars idag har jag väl inget speciellt för mig. Ska till skolan, kanske en sväng på stan och sen hem. Blir eventuellt att åka och träna idag. Har ju inte blivit på ett tag nu när man har varit borta osv. Men ska inte skylla på massa saker, utan nu är det bara att komma igång igen.

Men nu vrida upp volymen lite och sätta på ett kol ;p

Lazee feat. Apollo Drive – Calling Out - LOVE!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0