Hemma..

Idag steg jag upp upp klockan 7, gjorde mig i ordning och gick till tågstationen för att möta upp vickan. Måste säga att man hinner med jävligt mkt när man vaknar tidigt. Vi har t.ex lirat guitar hero, hunnit snacka massa och tagit en ca 2h lång promenad ute på isen. Har varit riktigt skönt ute idag, solsken och bara några få minus grader skulle jag tro =) 

Senare idag kommer lena och hennes son john (våra grannar) hit på middag. Efter det kommer kvällen troligen bestå av ett super bra umgänge, godis och massa prat! Can´t Wait..

Kan lägga upp lite bilder senare idag om jag hinner, från promenaden.

Ha det gött!

 


Kommentarer
Postat av: Gardmargrethe

Excellent site!

2010-12-20 @ 11:10:08
URL: http://gardmargrethe.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0