ONT!

Har just kommit hem från stan. Sua intalade mig imorse att jag skulle ha mina höga skor och snäll som man är så tar man ju de, trots att det har snöat och härjat :p På vägen till stan halkade jag bara några gånger och trampade snett ett fåtal gånger. Så fort jag mött upp sua, gick vi först till subway. Men jag insåg att jag inte kände för att prova nåt nytt idag, hade inte ätit nåt på hela morgonen så ville vara säker på att jag skulle bli mätt. Vi knallade då vidare till sub o co. och köpte en hederlig kycklingbaguette. Det satt jävligt fint! Efter det gick vi till kulturens hus och satt där och snackade i nästan 3h ;O Var himla nice att bara sitta och chilla lite. När det sen stängde klockan 3 gick vi på stan ett tag och leta en mössa till sua. Hittade inget, så vi gick till ica i stan. Men de hade inte en chips sort som sua ville ha så vi fick gå hela vägen till willys.

Kan ju säga att mina fötter höll på att ta kol på mig och det blev inte bättre när vi insåg att inte heller willys hade just de chipsen. Hon nöjde sig till slut med vanliga sourcream&onion chips ;p Vi gick tillbaka till stan och just då kom hennes buss, så hon åkte och jag fortsatta min vandring hem. Höll på att börja gråta den sista biten. Hade så jävla ont och jag trampade snett typ på vart annat steg... Med andra ord så var det en trevlig dag med min gode vän och en inte så trevlig dag med mina fötter.

Ikväll kommer jag iaf hålla mig sysselsatt. Jag och sua kom nämligen på en liten idé till sommaren som jag ska fixa lite med här hemma. Kommer bli AWESOME!!

Nu: MAAAAT!

TAKE CARE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0