Rush day

Har inte hunnit blogga nåt idag, har haft fullt upp hela dagen..
Skolan var rätt chill, men har typ varit trött som fan, tack vare sommartiden. Det var iaf skönt att vi hade massage på idrotten och inte värsta kondition eller nåt liknande. Efter skolan gick jag till mammas jobb. När hon sedan slutade klockan 4, åkte vi och hämtade upp mattias. När vi sedan kom hem, borrade mattias äntligen upp mina tavlor och hyllor. Blev riktigt nöjd faktiskt!

Vid 6-tiden käkade vi, då hade även mia kommit. Efter maten skjutsade vi hem mia och mattias igen. Sedan dess har jag städat, tränat och duschat. Nu ska jag bara se klart ett avsnitt 90210 sedan SOVA!




- Resultatet..

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Gillar "inrednings" stilen! :)

2010-03-30 @ 00:26:46
URL: http://inomnetempus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0