Fuskare? Hehe..

Idag hade vi ingen matte, men då jobbade vi in samhällslektionen istället. Efter det var det ca 3h hål för vi hade ingen nk. Endast de som hade kvar saker behövde gå. Så jag, denise och sua gick till statiol och köpte varsin glass. Det satt jäkligt fint. När vi sedan även tryckt i oss lunch, gick vi  till idrotten och satt där i typ 1h och bara snackade. När lektionen sedan började hade vi "val". Så vi bestämde för att "jogga". Jag och mia gav våra lappar till sua, linda och denise, så de kunde springa och stämpla åt oss, medans jag och mia promenerade en liten bit och sedan satt vi och snackade tills tjejerna kom tillbaka med våra lappar, hehe! Fatta busig man kände sig. 

Just nu borde jag sitta och plugga men njaa.. känns inte riktigt rätt (a) Tror jag skjuter upp det som vanligt!

Men nu dags för en liten nap. Ha de gött!



- 21/5-10


Kommentarer
Postat av: feea (felicia aulén) ~ sprallig glad tjej med många vimlande hypoteser

Är en av finalisterna, behöver din röst ! FINALIST 3! röst här: http://oliviamjau.blogg.se/2010/may/de-10-finalisterna.html



DU FÅR EN LÄNKNING SOM Tack om du röstar!

____________________________________________

du behöver bara skriva " finaslist 3 " som kommentar på den länkade bloggen!

2010-05-24 @ 20:40:13
URL: http://feean.tk
Postat av: frida

Hemskt, hemskt fin bild! :)



Jag använde akvarellfärger på bilden i inlägget som du kommenterade. Akvarellfärger, men väldigt lite vatten.



Hoppas att nap:en var skön!

2010-05-27 @ 17:02:52
URL: http://hellomiami.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0