Tjejkväll ikväll

Har just kommit hem från skolan. Eller spanskalektionen rättare sagt, eftersom att det är den enda lektion vi haft, både igår och idag. Känns egentligen jävligt meningslöst att gå på de, eftersom att vi bara typ kollar film och lite annat onödigt. Men bor ju ändå så nära, så förlorar ju inget på att gå dit och få närvaro.

Ikväll ska jag till elin på middag. Det blir jag, elin, sua och mia. Kommer bli trevligt. Och efter middagen ska vi in till stan och se Sex and the city2. Har inte så höga förväntningar, vilket brukar vara bra, för då blir man inte besviken efteråt.

 

Ska snart ta och göra mig i ordning och fixa lite här hemma innan jag drar till gammelstad. Skriver mer när jag kommer hem. Ha en bra freeeedag!

 


- 21/5


Kommentarer
Postat av: s

hahaha, ååhhh, längtar inte till måndag i alla fall! ;P

2010-05-28 @ 16:19:21
URL: http://pinkipank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0