INTERNET IS BACK!!!

Bloggen är igång igen, jag har fått tillbaka mitt internet! Jag orkar inte göra värsta uppdateringen av vad som hänt sen dess. Men jag kan säga att jag iaf har hunnit fylla år. 17 bast nu, 1år kvar till 18!!..

Idag har inte gjort så mycket. Vaknade vid 10. Jag och mamma gjorde oss klara och sedan for vi till elgiganten som hade invigning på storheden igår. Fyfan vad folk det var där. Efter det åkte vi och handlade och när jag sen kom hem gick jag till adam. Vi tog oss en uppfriskande promenad i kylan och sedan drog vi hem till han och kollade lite tv. Håller nu på att göra mig i ordning för ikväll ska jag hänga med brudarna. Vet inte riktigt vad som händer. Det är nån typ av överraskning. Så det ska bli spännande att se!

Nä, nu är det bäst jag sätter igång. Måste blåsa håret, locka håret, sminka mig och bestämma kläder.
Ha det gött!! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0