Sliten!..

Igår var det riktigt, riktigt kul, som vanligt!

Vi åkte och hämtade mattias på helex vid 4, sedan körde mamma hem mig och han till deras place. När vi kom fram sminkade jag mig klart och fixade lite. Maten serverades vid 6. Det var älgköttgryta och potatis. Inget jag vanligtvis brukar käka, men det var fan sjuuuukt gott! Efter maten var det efterrätt: tårta, muffins och massa annat gott födelsedagsfika.

Vid halv 8, började det välla in mer och mer folk. Tror vi var ungefär 15 pers. Vi lyssnade musik, satt och snackade osv. Det man vanligtvis gör. Ringde mamma typ kvart i 3 och bad henne hämta mig. Kan säga att man var rätt död när man kom hem. Jag bara tvättade bort sminket och seda somnade jag på en gång.

Idag ska jag bara ta de lugnt skulle jag tro. Det känns som en ganska bra plan faktiskt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0