inte direkt barnprogram ?

Var riktigt kul med en liten kvällsrunda på stan igår med tjejerna. Det var jag, sua, lisa, denise och anna. Först gick vi runt i lite affärer och kollade, sedan blev det en fika på wayne´s med lite live musik och mycket skratt. Måste göras om!

Kom hem vid typ 9 tiden igår kväll. Då gjorde jag mig redo för sängen och sedan såg jag kungarna av tylösand innan jag la mig. Haha, var tvungen att se det med min mormor. Kändes något obekvämt.. Men jag hade tur, för efter typ halv progammet somnade hon och det var då all the juicy stuff började, hehe... Hon skulle typ aldrig se på mig på samma sett om hon hade sett klart hela programmet och insåg vad fan det är jag tittar på för något.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0