Playing with fire

Ungfär när klockan var 20.00, insåg jag att jag kan ju fan inte spendera min lördagkväll hemma i soffan. Trotsade då min värk och ringde sua för att se vad hon och co. hade för sig. Slutade med att man hamnade på björx med hon, denise, robin och jocke. Hade fan jävligt kul med klasskompisarna. Vi tog en tripp upp till ormberget och gjorde en brasa. Sedan satt vi där ett tag och pratade lite och skrämde upp varandra. Lite busiga (olagliga) kan man väl säga att vi var på vägen dit och på vägen tillbaka, hehe...

Nu är jag iaf hemma. Ska dra på nån film och krypa ner under täcket, sedan sova!




Kommentarer
Postat av: Anonym

HM :)

2010-09-12 @ 12:21:46
URL: http://jonesochgiftet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0