Give me a break!

Har precis kommit hem från skolan. Har varit en riktigt chill dag idag. Jag och Denise har flummat på som aldrig förr och skrattat så vi typ gråtit. Men det är precis så det ska vara! Blev inget stan med morsan idag, det får bli imorgon istället. Ska istället ta och hoppa i duschen. För övrigt så gick spanska provet åt helvete. Hade väl iofs inte förväntat mig nåt annat, men ändå! Min hjärna har tagit sommarlov för längesen, jag är inte byggd för att gå i skolan längre... Men bara 2 skoldagar kvar till påsklov nu! Jag och Denise hann även planera in lite hyss vi ska hitta på under lovet. Så nu har man nåt att se fram emot också :D

Måste även tillägga att vädret på senaste har ju varit helt galet. Det har smält så sjukt mycket och man börjar verkligen känna att sommaren är på ingång nu. Satan vad jag längtar! Iiiiihhh blir typ helt dampig bara jag tänker på det. Det här ska såå bli den bästa sommaren nånsin!

Men nu blir det duschen och sedan väntar lite mat. Har´e gött!

 Tänk alla mysiga sommarkvällar... ♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0