Lördag!

Godmorgon!

Har ganska så nyss vaknat. Det blev att jag spenderade gårdagen med denise. Vi var ute och promenerade och sedan gick vi hem till mig och satt och chillade. Var ju även på stan igår. Fick med mig lite underkläder hem. Idag blir en ny dag på stan och nu ska jag kolla på träningskläder. Skulle även behöva få med mig ett nytt linne hem. Men det ska nog gå att ordna. Annars idag vet jag inte riktigt vad som händer. Förhoppningsvis blir det hänga med massa sköna människor ikväll, om planerna går som planerat. Ska väl eventuellt iväg och träna idag också. Det beror på hur länge man befinner sig på stan. Nu har jag ju äntligen slutat käka penicillin så nu äre bara börja träna som en galning!


Kommentarer
Postat av: ALICE - Fotoblogg

Jag har blivit finalist i en fototävling där man kan vinna en reflexskärm som jag mer än gärna vill ha. Set skulle vart jättekul om du ville gå in och rösta på mig, nummer 3 här: http://mkarlstrom.blogg.se/2011/april/utkast-april-15-2011.html#comment



Jag kommer att länka alla som röstat i slutet av tävlingen! :)

2011-04-16 @ 12:28:07
URL: http://aliiceviktoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0