Onsdag 13/4

Skönt som bara den med sovmorgon idag. Börjar skolan med engelska, sedan ett spanska prov och sist men inte minst idrott, som jag ändå inte kommer kunna vara med på på grund av penicillin ätandet. Efter skolan fundera jag om jag kanske ska ta och tvinga med morsan på stan en sväng. Känns som att jag behöver kolla in lite saker och hon kanske är suger på att betala lite (A). 

Det är, äntligen, bara 3 dagar kvar till påsklov! Hoppas det händer massa skoj då. Har iaf inte planerat in en skit, förutom att jag ska ta mig tid att gå till frissan. Det behövs verkligen.

 

Nää nu måste jag ta och göra mig redo för skolan. Kommer faila spanska provet.. kul!
Have a nice day!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0