Partysugen?!

SVAR: JAAAAAAAAAAA!!!!


Damn it
.. Längtar som en tok till fredag nu! Har dunkat partymusik i flera veckor. Blir nästan galen här! Men.... på fredag blir det F.E.S.T!!!! Ska fira adam och lisa som fyllt/fyller år i veckan. Kommer bli helt-jävla-awesome!

 

På lördag, dagen efter, sticker jag med 12.10 flyget till sthlm, där pappa hämtar upp mig och så åker vi vidare till nyköping. Blir där till på torsdag nästa vecka. Gud vad galet skönt det ska bli med lov. Sova lääääänge, vara vaken lääääääänge och hänga med de allra bästa (när jag väl kommit hem igen).

Men nu ska jag avrunda det här inlägget. Är helt dampig av nån anledning så känner att det inte kommer bli så vettigt om jag fortsätter skriva. + att maten kallar. Tjingeling!

 


Kommentarer
Postat av: Linn

Veckans blogg pågår på min blogg, in och anmäl dig vetja :)

2011-03-02 @ 10:47:26
URL: http://linnhahne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0