Sunday, bloody sunday

Då var det söndag och imorgon börjar skolan igen. Har varit en jäkligt seg dag idag. Så vad har jag gjort? Jo jag har legat och kollat topmodel 15 hela dagen typ. Har endast ett avsnitt kvar nu, finalen. Det har varit nå knas hela dagen med telefonen, tv och för vissa även internet. Tur att inte mitt internet krånglade, då vet jag inte vad jag hade tagit mig till.

Just nu sitter jag bara och funderar om man kanske ska ta tag i den här dagen kvällen. Vet inte vad jag ska göra, men kanske inte bara ligga i sängen och slöa iaf. Funderar om man ska ta sig en liten promenad eller kanske göra nå nytta som att rensa i byrån eller nåt. Ja, jag får helt enkelt se vad jag hittar på. Nu ropar mamma att det är mat, så ska avrunda det här och bege mig mot köket.

 

Peace out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0