Tisdag 24/5

Sitter på engelska lektionen och orkar verkligen inte jobba. Vi har börjat med nåt nytt arbete nu som jag typ inte fattar nånting av och jag orkar inte heller fråga, för jag vill inte jobba (a). Efter skolan idag ska jag iväg och träna. Är sjukt opepp, men jag har lovat mig själv att jag ska gå och träna varje dag i veckan. Idag blir det gymma och simma några längder, som gäller. Sedan ska jag till ica och köpa sallad, längtar som bara den till det. Ska bli mumma! Hade även tänkt hinna med att baka ikväll om det inte kommer annat i vägen. 

Men nu: back to "work" = sitta och prata med denise, hehe

Endast 2 skoldagar kvar efter denna!... wiiieeehooo


Kommentarer
Postat av: Anonym

yeiiii, GO NETTAN! STORBLOGGARN!!

2011-05-24 @ 14:15:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0