gOd NatT! <3

Idag har jag varit på stan. Mamma hämtade mig och Elin kvart i 2, hon kom från tandis och skulle tillbaka till jobbet. Jag gick runt med Elin på stan till 3, sen gick ja med mamma och då fick jag en svart tröja, (det var typ en tunika) och lite underkläder :) När klockan var ungefär halv 4 ringde jag Elin igen och vi mötte upp henne och sen åkte vi till ica maxi och köpte tacobröd. Mamma körde sedan vidare oss till Elins mormor där vi fick en himla god blåbärspaj bit var med en klick grädde på, MUMS! ;) När vi hade ätit de gick vi sen till Elin och började laga lite kycklingtacos. Det blev jätte gott, vi åt tills vi höll på att spricka :P

Efter maten tänkte vi se Titanic, men vi satt och "tröståt" lite Ben and Jerry glass samtidigt som vi lyssnade på musik och grät :) haha.. ibland har vi ju alla våra moments ;) Jag åkte hem vid 9 tiden för jag skulle ut och springa en sväng och sen se film med mamma. Men när ja hade varit ute och sprungit ringde jag Sua och vi snackade på ett bra tag så mamma orkade inte se film :P 

Imorgon ska jag till Avan med mamma, Mattias, Mia och hennes familj. Det är nå grejjs där så vi kommer hem först på söndag. Vi ska sova hos Mias faster, tror ja de var. Så imorgon blir de inge bloggande, om ja inte skriver ett snabbt inlägg på morgonen såklart ;) Men nu ska ja krypa till kojjs! Ha det bäst ;) ♥

PEACE AND LOVE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0