Chillidill ;D

Hallå hallå !

Idag har jag sovit till ungefär 12, halv 1, det var skit skönt! Jag slog direkt på datorn och satt vid den till ungefär 3 :P Hade egentligen tänkt städa men det blev inte så, igen! :P Men iaf, käkade plättar vid 3, halv 4 tiden och sen drog jag till Elin. Vi satte oss på hennes veranda och ringde runt till lite folk, sen kom även Tina dit och då blev Elin sugen på godis så vi gick en sväng till statoil. Men när vi kom dit och började kolla vad vi skulle välja så ville hon inte ha godis nå mer så vi gick tillbaka till henne TOMHÄNTA ! :O Haha :P När vi sen kom hem till Elin igen såg vi film, Feel the noice. Den var vell lite sisådär, trodde den skulle vara bättre men vi hade det riktigt chill iaf.

Istället för att äta godis så värmde vi hallon och tog glass, fyfan va gott de var! Men orkade inte äta upp allt :P haha. När filmen var slut satt vi och snackade lite och sen kom min mamma och hämtade mig. Vi skjusade även hem Tina :) Efter det tittade jag lite tv och nu är de nöta data som gäller ;D

Imorgon blir det stan ännu en dag. Ska först gå med Elin en stund, sen morsan. Ska kolla på lite allt möjligt får vell se om man kommer hem med några påsar eller ej. Senare på kvällen har ja typ inga planer så det får bli en överraskning. ;)

Nu ska jag läsa lite andra bloggar, Sleep Tight!  ♥

Btw det blev ingen bio idag för Elin är jätte förkyld, tror hon har smittat mig också :S :P


Kommentarer
Postat av: Elin

Sorry om du också fått snorsjukan ;)

2008-08-08 @ 00:35:27
URL: http://eliiiineliasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0