Första lovdagen

Idag är det fredag och det har äntligen blivit jullov! :D det känns förfärligt skönt må ja säga. Tycker dock att lovet är lite kort, till 8 januari. Jag skulle behöva ett sommarlov-lov just nu :P
Igår var det iaf julavslutning med skolan, vi hade först våra traditionella danser, och 9orna vann!! ;) Sen fick alla gå till sitt klassrum där delade lärarna ut betygen, vart rätt nöjd med mina :)
Idag var planen att dra på stan men får se om ja ids, har varit på stan typ varje dag i veckan och ja börjar bli lite less nu. Men har fortfarande några julklappar kvar att köpa så måste ta och pallra mig in...  Annars idag händer nog inte så mkt, ska nog bara vara hemma och mysa, kände inte för att göra nånting idag :P
Men nu ska jag ta och gå och göra mig i ordning, have a nice day! <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0