utmattad!

Shit vilken jobbig dag detta har varit! Imorse väckte mamma mig klockan 8 i panik, jag skulle ha vaknat vid 6. Hade ställt klockan på 06.00, 06.03, 06.05, 06.08 och 06.10.. Jag vaknade varje gång det ringde men efter den sista gången somnade jag bara om.. Fick det lite stressigt på morgonen, jag skulle ju egentligen ha duschat, därav det tidiga alarmet.. Men sket i det och fixade snabbt i ordning mig. Klockan 9 plockade jag och mamma upp Sua och därefter fortsatte resan mot Piteå.

När vi var framme var klockan ungefär 10 så vi gick på stan ett litet tag, men vi hittade ingenting så ca. klockan halv 11 ställde vi oss framför scenen där Robin, Kevin och Alive skulle stå klockan 12.. Det var sjuuuukt varmt och stå och vänta i 1 ½ h. Men det var de lätt värt för vi hade jätte bra platser sen när dem kom ut. Fick mig ett par hundra kort som ja måste gå igenom och rensa snart. Det ända problem där var knuffande-fjortisar! :P haha nä men gud vad less vi blev på dem det fanns ingen plats mellan där vart vi stod men självklart så skulle ju dem in där iaf :S..
Efter att alla hade sjungit sin låt, skulle dem signera idol skivorna och kevins singel. Men innan dem började hade dem sagt att det fanns bara ett fåtal skivor kvar så jag och Sua bestämde oss för att stå kvar på våra platser som vi hade för det var uppe på scenen dem skulle sitta och skriva så då hade vi ju värsta perfekta läget att ta kort :) Vi stod där i ungefär 1h, sen när det var över gick vi på JC och där köpte jag mig en tröja till min nya kjol :)

Direkt därefter satte vi oss i bilen och körde tillbaka till Luleå. Hade jätte ont i benen och hade ingen ork i kroppen, men det var bara att stå ut. Vi var framme i Luleå kring 2. Då skulle vi gå på toa i smedjan men där var de 7helsikes lång kö, så Sua förslog att vi skulle gå till hennes farmor som bor i stan. Väl där så gick vi på toa, sedan bjöd hon även oss på lite bullar och läsk m.m .. mycket gullig må ja säga ;)
Klockan 3 begav vi oss sedan till Shopping för att se Kevin, Robin och Alice igen, men då var de så jävla smockat med folk så vi bestämde oss för att ställa oss till kön för signeringen direkt, vi hade ju ändå sett dem sjunga tidigare så vi stod och lyssnade i kön istället. Sen när det väl var dags och dem hade satt sig till rätta, då jävla kom nervositeten!
Och när det var våran tur höll jag på att skaka ihjäl mig. Seriöst, jag kunde knappt röra mig...
Jag var t.o.m så rädd att jag inte vågade fråga Robin om en kram, som jag hade fått av Alice och Kevin, men nää feg som jag är så tog jag autografen och skakade iväg ;p När vi hade kommit ut från shopping kunde jag och Sua knappt prata vi typ bara mumlade och skakade som tusan :D hahah. Vi fick stå och lugna ner oss medans vi väntade på att morsan skulle komma och hämta oss. Vi körde sedan hem Sua och jag och mamma for därefter och handlade lite mat och stuff. Sen var det bara hem och käka och slänga mig i sängen och ta de lungt! :)

Dagen må ha varit jobbig och väldigt lång, men det har absolut varit värt besväret :D Hade himla kul med dig Sua och tack för alla bilderna du har skickat, har typ 500st nu ;D <33

Nu är det många bilder på Robin och gänget som ska rensas och sedan ska jag börja packa, för imorgon klockan 3 bär det av mot Kiruna :) Yeey kommer bli så kul att få fira nyår med släkten och träffa dem igen, det var ju som ett tag sen.
Får väl se om jag skriver någe imorgon kanske lägger in nån bild då också på de 3 söta små idolerna ;)
Ha det bra pusssar! ;D


-hahah, shit vilket långt inlägg ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0