blääääää!

Idag har varit en väldigt slö dag, fast ändå inte :P hah .. på förmiddagen har jag bara suttit vid datan och tittat Family Guy till hela dagen, sen efter maten tittade jag lite OC med mamma och Mattias. Efter det åkte jag och mamma och handlade lite små grejs, köpte faktiskt 2 fotbollar för 20kr på ica maxi ;p haha kan alltid vara bra att ha.
Sen när vi kom hem vid halv 9 gick jag ut och sprang och mamma promenerade efter :P rätt uppfriskande, fast har ganska ont i kroppen just nu :P Ska försöka gå ut och springa en gång varje dag till på torsdag :)

Nu blir det att titta lite mer Family Guy sen sova.. hoppas bara jag kan somna inatt för igår höll jag på att svettas ihjäl, men andra sidan har de ju ändå inte varit så varmt idag så de går nog bra ;p
Dröm sött ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0