Nästa, Lycksele ;P

Efter middagen idag kom mina kusiner från skåne och hälsade på en sväng. Dem kom vid halv 7 och for ungefär 1h senare. Då stack jag iväg till Tina där Lisa och Sua också var. Vi var ute och gick runt lite. Sen vid 8 for Lisa och Sua hem, så då fortsatte jag och Tina våran vandring runt g-stad :p haha .. Jag var med Tina till klockan 10 ungefär för då skulle jag hem och sen ut och springa en stund. Mamma promenerade efter med en vattenflaska :P När jag sen kom in igen vid halv 11 duschade jag av mig och sen satte jag mig framför TV:n och såg lite Scrubs :)

Nu ska jag strax gå och lägga mig, måste upp klockan 8 imorgon och det känns inte allt för kul :S För imorgon bär det nämligen av till Lycksele klockan 11 med morsan och några hon känner. Blir borta till söndag.

Måste bara packa lite nu ikväll sen är det go´natt ;D

Sweet dreams!♥


Kommentarer
Postat av: Vicky

fin bakgrund du har :)

2008-07-31 @ 16:58:08
URL: http://rocknrose.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0