13/11-08

Idag i skolan gjorde vi inte så mkt, tränade till våran redovisning och gjorde klart lite grejs.. Vi slutade halv 2 och då drog ja hem och satt mig här framför datan, har i princip suttit här sen dess :P datanörd??
Ikväll har ja inga planer om vad som händer, ska nog bara vara hemma och ta det lungt framför tv:n och kanske se en film eller två :P haha..  Elin sa i skolan idag att hon tyckte jag skulle börja blogga lite oftare, men har faktiskt inget på hjärtat, eller? ja nå sånt :P haha. Men ska försöka bli bättre jag lovar , (A)
Nu ska jag se lite vänner sen blir det plättar till middag, Yummie! fast börjar faktiskt bli liiiiite less på det men ähh shit the same :P


KYSS!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0