FREDAG!

Nu är det äntligen fredag, och jag känner mig så fri på nåt sätt, nu när redovisningen är över, jag tyckte det gick rätt bra förutom att jag råkade säga fel och det blev lite pinsamt :P Annars i skolan har det inte hänt så mkt bara lyssnar på redovisningar och sånt stuff, i slutet av dagen fick vi även veta våra no-prov, det gick rätt bra för mig. Sen fick vi också veta att vi har utvecklingssamtal snart, det är inte min starka sida måste jag säga. Jag vet aldrig vart jag ska titta när jag väl sitter där, för jag börjar typ skratta om jag tittar Ture (lärare) i ögonen och på mamma kan jag inte kolla :p haha brukar oftast bara titta ner i bänken ;D
Idag har jag inga planer, eller förmodligen bara att vara hemma och verkligen SLÖA! Har typ inte sovit nånting i veckan så jag är himla trött! Måste ju iaf se idol ikväll, sen blir det nog sängen.

Nu ska jag gå och göra mig i ordning innan mamma kommer, vi ska åka och handla nå smaskens till kvällen.

Ha en bra dag! puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0