shower-time :P

Mia kom hit efter maten, vi satt och spelade lite SSX (snowboardspel), hehe det gick ju som det gick.
Efter ett tag fick vi ett litet snabbt besök från Elin som skulle hämta sin cykel.
När vi sen spelat klart drog vi ut och promenerade lite, vi gick runt lite och sen hamnade vi nere på bryggan. Det var jätte fint och mörkt där, men även jävligt läskigt, speciellt när isen knakade och det lät som att det var nån som förföljde oss under isen typ :p Haha, jag livrädd som vanligt och Mia helt lugn och cool. Det är det som är bra med hon, för då får hon lugna ner mig när jag är som räddast ;P TACK!
Nu är planen att gå och duscha och sedan sitta här vid datan och chilla på, sen blir det sova vid typ 10 tiden, är så himla trött som vanligt :P

Har också fått veta att jag har kvartsamtal på torsdag klockan 3 :O fyfan va hemskt!!!

Puss!

Kommentarer
Postat av: Mia

tyvärr kan jag ju inte rå för att jag är så fearless!!:D

<3

2008-11-17 @ 20:46:53
URL: http://miahkalla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0