Söndag, redan?

Den här helgen har gått sjukt fort enligt mig, fredagen bara flög förbi och likaså igår..
Idag har jag inga planer, tänkte bara ta det lugnt och mysa här hemma. Imorgon är det första dagen på tema-veckan i skolan, hoppas det blir en rolig och lung vecka, det skulle verkligen behövas känner jag.
Inatt hade jag typ värsta härliga drömmen, drömde att jag, Elin och Mia åkte utomlands till Bulgarien tror jag det var. Känner verkligen att ja bara vill åka bort en vecka från allt och inte tänka på nånting, det skulle vara livet.
Men det lär ju aldrig ske, så därför får ja drömma om det :P Har inte så mkt mer att säga, har inte hänt så mkt, men nu ska jag gå och få nånting i magen, det ända jag ätit är lite tårta på morgonen :P hihi.
Skriver mer sen, puss see yaa!

Kommentarer
Postat av: Elin

Vi tar sista minuten imorn ;)

2008-11-09 @ 15:31:49
URL: http://eliiiineliasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0