6 dagar kvar!

Idag var sista skoldagen innan vi gick på lov! Vi hade lite julmys i klass SP1D. Vi käkade lussekatter och godis och såg "Tomten är far till alla barn" (en tradition) Känns helt sjukt att det är lov nu, vi har typ haft snö i endast några dagar och nu är det typ julafton om cirka en vecka... Helt sjukt! 
Ska även tillägga att julen är så jävla överskattad. Det är ju alltid trevligt att träffa släkten och så, men dagen är så jävla långtråkig. Man sitter endast och väntar på att öppna julklapparna och när det är över sitter man bara och glor :p (kanske inte riktigt så, men så känns det iaf)

Men nog om det.. Idag ska jag på Plannja med Sua, lär även möta upp Tina där :) Resten av dagen blir nog bara ta det lugnt och ha tråkigt som vanligt. Sitter på morsan jobb just nu, ska snart ta och pallra mig ut i kylan och bege mig hemåt. Vill nästan ha skola istället för lov, känns som att allt kommer gå så segt. Men om mindre än 2 veckor är det Nyår och jag är taggad som bara den! Hoppas på bra umgänge, skratt, raketer och MASSA MER!! :D

Men nu ska jag dra, ville bara skriva av mig lite  
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0