Måndagkväll

Nu sitter man här i sin ensamhet och käkar godis, riktigt mys må jag säga. Jag och Mia drog iväg en sväng till starre ungefär vid 8 tiden och köpte oss lite gotta, vi träffade även Tina, Lisa och Sua på vägen ;)  Sen drog jag hem och satte mig framför tv:n och små glottade lite och nu sitter jag här och gästerna och mamma har farit ut så lär ju få vara själv till inatt nån gång, men det finns typ inget bättre, tycker det är så sjukt skönt att få vara själv ibland :)
Men iaf har haft en riktigt trevlig måndagskväll.. Råkade ju t.o.m förstöra våra väggar, när jag skulle blåsa ut ett ljus skvättade det stearin över hela tapetern så jag har fått stå och skrapa där med kniv och iofs så försvann det ju, nu är det bara en stor fettfläck istället ;s Hahaha...
Nu hade jag tänkte krypa ner i soffan och slå på en bra film, kanske blir en snyftare , det var ett tag sen :P
Hörs puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0