Oonnssddaagg..

Okej, det blev aldrig att spendera denna dag bra. Har varit så jävla hängig hela dagen, så har inte orka göra så mkt.
Somnade även halv 5 inatt och jag var ju tvungen att kliva upp vid 9, så man är inte så pigg i huvudet heller.
Vet inte om jag och mamma ska ta en tur till Mattias och Mia lite senare eller om dem ska komma hit kanske, vi får se, men vi ska iaf åka och handla sen. Känner att ja behöver lite frisk luft snarast, så att man inte får syrebrist.

Men imorgon är ju då första skoldagen 2009 och jag undrar vad vi ska göra. Hoppas det inte blir nåt ansträngande iaf ;p Vet nån om vi får nya scheman, eller hur är det egentligen med det ?

Men nu ska jag ta och klä på mig lite, sitter fortfarande i pyjamas, men så är de när man är sjuk ;p
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0