seg eller vad ?

Shit vad seg ja har varit på att skriva.. Men ja måste faktiskt få skylla på skolan än en gång ;P Har haft rätt så mkt nu den senaste tiden + att ja inte riktigt har blivit frisk från förkylningen ännu, som har pågått i några veckor typ, har hostat som en gås de senaste dagarna och haft sjukt ont i halsen :S Ajja det kan bero på all stress och för att jag sovit så lite denna vecka...

Idag har ja inte gjort ett piss typ. Först skola till halv 2 sedan har ja fan bara varit hemma och degat. Antar att det är de ja är bäst på. Imorgon ska jag troligen en sväng på stan med morsan sedan ska vi upp på hennes jobb och fixa GYMNASIEVALET!! :O:O Shit, är faktiskt lite nervös. Tror iaf att det blir handels i första val och sen i andra typ samhälls :)
Tror att det blir bra så. Har insett att man måste tänka positivt i såna här lägen, även om det kanske kan vara lite svårt. Först var ju planen att dra till göteborg och gå gymnasie där. Men har ju kommit på en ny plan i mitt liv, så ja ska försöka hålla mig till den nu :P

För övrigt imorgon ska jag städa och sedan blir det nog bara vara hemma och mysa.
Men nu ska ja slänga mig i soffan och se lite ugly betty ;) Godkväll!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0