Wait until tomorrow

Satt 3h och skrev om talängslan idag på nationella provet. Alltså om rädslan att prata inför en grupp människor, typ redovisa osv. Tror inte att det gick riktigt som jag ville, men det återstår bara att vänta och se tills man får tillbaka det.

Efter skolan drog jag och denise in till stan och mötte upp adam och thomas. Vi virrade runt lite på stan och sedan hamnade vi hos mig och såg film. Efter maten tog jag bussen och mötte upp sua på storheden. Vi köpte lite gotta och sedan åkte vi hem till henne. Vi satt bara och pratade om allt mellan himmel och jord. Mamma hämtade mig vid halv 10.

Det känns grymt skönt att inte ha några fler läxor den här veckan. Det innebär chill tills man sticker till stockholm på fredag!!!

Men nu ska jag sova. Är svinigt trött.. Goodnight<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0