En lektion...

...sedan PÅSKLOV!

Ska snart bege mig mot skolan för att ha min sista lektion innan lovet. Gud vad skönt det ska bli att få vara ledig och bara njuta av det fina vädret, istället för att sitta inne i skolan och jobba häcken av sig. När jag slutat 14.15, ska jag gå och få reda på hur spanska provet gick i onsdags, sedan traska vidare till morsan jobb och vänta tills hon slutar. Ska gå på stan en sväng. Behöver nya träningskläder och en ny vårjacka. Men får väl se om man får med sig något hem. Beror på hur generös min mor känner sig idag (a)

Annars idag har jag väl inte dessto större planer. Kanske skulle vara med denise. Annars blir det väl bara vara hemma och njuta av friheten. Skullle behöva fixa lite i mitt rum osv. Så det är väl bland annat vad jag kommer spenadera mitt lov till. Men nu måste jag börja göra mig i ordning för skolan. Skriver mer sen, peace out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0