Tisdag 15/2

Fan vad nice, fick sluta halv 3 istället för klockan 5. Läraren var sjuk. Dock så har jag inget att se framemot här hemma. Har 2 prov imorgon, så måste typ plugga som en galning.. fast kommer inte bli så, om jag känner mig själv rätt (a) Satan vad skönt det kommer bli när den här veckan är över alltså!! Har ju dock 2 prov nästa vecka också, men de känns inte som så stora hot, så ska nog gå bra. Hade matteprov, g-delen, idag. Gick väl ändå rätt hyfsat men känner att när vg- och mvg-delen kommer, så äre fan kört..! :o Men orkar inte oroa mig för det förrens imorgon när jag kommit hem.

Nu blire iaf dunka lite musik och kanske ta en liten powernap innan pluggandet sätter igång,
Peace out!


- Jag och denise jobbar ju lika hårt som vanligt på företagsekonomin.. (a)

 


Kommentarer
Postat av: isa

http://www.bloggfamiljen.se/2011/02/13/ooey-gooey-brownies/



2011-02-15 @ 15:48:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0