Vad gör vi? Nu kör vi!

Har varit en fullspäckad dag idag. Gick tidigare till skolan för att möta upp denise. Vi gick och käkade och sedan på stan en sväng innan min lektion och denise fick pröva på hur det är att vara 18åring. Var sen på min enda lektion jag hade idag. Jag och thomas körde teamwork som vanligt. Efter skolan gick jag och thomas och mötte upp sua på stan. Vi gick och virrade runt i typ alla affärer, men till slut fick vi tag i det vi skulle ha. Kom hem strax efter 4. Har fixat lite inför kvällen och nu ska jag strax gå och kika på vad man kan tänkas ha på sig ikväll.. Ska nämligen på barnkalas hos denise! Kommer blir helt jävla awesome!! :D

 

Nu: mat!
Ha de gött! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0