Söndag 6/2

Godmorgon!

Har precis vaknat. Fattar dock inte vad jag gör vaken nu. Somnade vid halv 5 igår så är typ jävligt trött nu.

Gick till adam igårkväll. Denise kom också dit. Vi såg film och bara tog det lugnt. När vi sedan följde denise till bussen och kom tillbaka till adams lägenhet, så hade ju adam såklart glömt nyckeln därinne och vi blev utelåsta. Det var svinkallt ute! Vi väntade först ett tag för att se om det skulle komma någon ut/in genom dörren, men  icket. Till sist bestämde vi oss för att knalla hem till mig istället. Vi gjorde inte så mycket, låg i varsitt sovhörn, såg tv och sov.. När klockan sedan blev 3 och adam inte hade fått tag på sin morsa ännu, så bestämde han för att ringa en taxi istället och åka till björx. Han var inte särskilt glad på sin morsa kan jag säga..

Den här dagen kommer bestå av att ligga i sängen/soffan och inte göra nånting!. Skulle behöva plugga, men jag orkar fan inte det idag.. hehe, ovanligt att jag skjuter upp allting (a). Men.. nu blir det frukost. Peace out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0