Dag 1 - Avklarad

Idag var första dagen på praktiken. Vi gjorde typ ingenting. Satt mest och lyssnade när lite människor pratade och hade lite information osv för oss. Var en rätt chill dag. Imorgon blir förhoppningsvis lika chill. Vi fick även veta att vi kommer vara lediga onsdag, torsdag, fredag och måndag. Lååååååååånghelg kan man säga. Det uppskattas!

Har även hunnit med att vara och sola idag. Måste komma igång med det nu också så man hinner få lite färg innan sommaren anländer. Fast i mitt fall är färg=röd... det suger! Blir typ aldrig brun, bränner mig bara. Men aja till slut så övergår ju det röda till en brun nyans, eller nåt ? haha.

Vet inte riktigt vad jag ska göra nu. Funderar om man ska ta sig en liten promenad kanske. Skulle vara ganska skönt att gå ut och rensa skallen lite. Känner mig lite smått hängig idag, vet inte varför dock.. Blir nog en tidig kväll idag, har varit så sjukt trött hela dagen. Jag och densie gick till och med hem till mig på lunchen och tog en powernap. Det var grymt skönt!


Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Kul sida! Hur länge har du haft din sida?

2011-07-19 @ 04:00:30
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0